הסודות לעשיית כסף באינטרנט שלא סיפרו לך



כסף, גם אם הוא באינטרנט, לא צומח על העצים, יש לפעול בדרך מסוימת על מנת להשיג אותו. אם כן, מהם אותם סודות שיודעים אלה שמצליחים להרוויח, לעומת אלה שלעולם לא מצליחים?
הסודות לעשיית כסף באינטרנט
 
ראשית, עשיית כסף און ליין זה תהליך. הבעיה היא שבהרבה מאוד הדרכות, מראים לך רק היבט אחד של העסק, ולא את מכלול ההיבטים. אז מדוע אנשים שמלמדים איך לעשות כסף באינטרנט אינם חושפים את כל הסודות הללו? הסיבה פשוטה, הם מוכרים לציבור מוצרי אינפורמציה שונים שמכסים אספקט אחד של העסק. אם הם יכתבו מוצר אחד שנותן הכול, אז אף אחד כבר לא יזדקק להם ולא ירכוש  מהם מוצרים נוספים.

הסוד האמיתי הוא למצוא מנטור, אחד שעשה את כל הדרך, אחד שעבר את כל השלבים צעד אחר צעד. אבל לא אחד שמוכר לך ספר עם היבט אחד של העסק, אלא מלמד אותך את כל התהליך מאלף ועד תו, עד שאתה עצמך תהיה מסוגל להרוויח, ולא רק להרוויח בעצמך, אלא אפילו תהיה מסוגל ללמד אנשים אחרים איך להרוויח.

איך מוצאים מנטור כזה? זוהי שאלה טובה מאוד. ראיתי כבר אנשים מצוינים שעושים כסף טוב, אפילו ההדרכות שלהם נשמעות טובות, הבעיה היא שלאחר שאתה מנסה ליישם את מה שהם מלמדים אתה נשאר מופתע, מדוע הם עושים כל כך הרבה כסף, ואתה לא מצליח אפילו ליצור דולר אחד?

מצא מישהו שמרוויח ותבקש ממנו ללמד אותך לעשות בדיוק את מה שהוא עושה. כאשר תכניס את כל הידע הזה לפעולה, אתה תופתע לגלות שדי מהר הכסף יתחיל להיכנס פנימה. אם אתה רק מתחיל ועושה את צעדיך הראשונים זה חיוני שתמצא מנטור כזה. כך או כך אני רוצה לשרטט בפניך את המודל הבסיסי לעשיית כסף באינטרנט, מודל שבנוי משלושה אלמנטים אלמנטריים:

  1. אתר אינטרנט או בלוג בנישה ספציפית
  2. משיכת תנועת גולשים אל האתר או הבלוג
  3. מכירת מוצר כלשהו, או הצבת מודעות פרסום

עכשיו כאשר אתה יודע מהם השלבים הבסיסיים, אתה יכול לכתוב לעצמך את דרך הפעולה שלך. אל תנסה ללמוד הכול בבת אחת, תתחיל בהקמת בלוג או אתר אינטרנט בנישה שמעניינת אותך, או בנישה שיש לך ידע. מהי נישה? זהו תחום ספציפי בתוך נושא כללי גדול. לדוגמה, מתכונים לאוכל זהו נושא גדול ורחב, שכולל בתוכו נישות כמו, מתכונים לסלטים, מתכוני פסטה, מתכונים קלים להכנה, מתכונים לקינוחים, מתכונים למנות ראשונות, ועוד ועוד.  מדוע לכתוב דווקא בנישה ספציפית ולא בנושא גדול ורחב, מתכונים לאוכל? יש לזה כמה סיבות. הראשונה היא שאם אתה רוצה להקים בלוג כללי, מתכונים לאוכל, הרי שתצטרך להכיל בתוכו את כל הנישות הללו, ובוודאי זה  ייקח לך נצח. סיבה אחרת היא הדרך בה אנשים מחפשים מידע. אנשים מחפשים באופן ממוקד, הם לא יחפשו בגוגל מתכונים לאוכל, אלא יחפשו, מתכונים לארוחת בוקר, מתכונים לאורז, וכדומה. כאשר אתה מתמקד בכתיבה בנישה ספציפית אתה יכול למשוך אל הבלוג או האתר שלך גולשים מתוך מנוע החיפוש גוגל.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: