הכנסה נוספת מספר דיגיטלי – טיפים חמים



דמיין לעצמך שיש לך ספר דיגיטלי שמוצע למכירה ברשת האינטרנט. לקוחות מגיעים אל עמוד המכירה ומבצעים רכישה און ליין, מזינים פרטי כרטיס אשראי, והכסף באופן אוטומטי עובר אל חשבונך, או אל חשבון הפייפאל שלך.
ספר דיגיטלי המוצע למכירה ברשת האינטרנט עשוי להוות מקור הכנסה נוספת עבורך. כאשר המערכת הזאת עולה לרשת, הכול מתבצע אוטומטית. אתה לא צריך לשוחח עם הלקוח ולשכנע אותו פנים אל פנים כדי שירכוש את הספר, אתה לא צריך לגבות ממנו תשלום בעצמך, ואפילו אתה לא צריך להודות לו בעצמך על הרכישה. הכול נעשה על ידי המערכת. והמערכת הזאת היא בעצם עמוד אינטרנט הכולל בתוכו את כל הנחוץ כדי להביא את הלקוח לקנות את הספר.
הכנסה נוספת מספר דיגיטלי
אני מאמין שכל אחד שרוצה לעשות כסף באינטרנט, או כל אחד שאפילו כבר עושה כסף באינטרנט, צריך לכתוב את הספר האחד הזה שלו. אותו ספר שדרכו משתקף הידע שלו, היכולות שלו והמיומנויות המעולות ביותר שלו. מדובר במקור הכנסה נוסף יוצא מן הכלל שיכול לעבוד עבורך למשך שנים ארוכות. כל כמה שנים אתה יכול לעדכן את הספר ולהוציא מהדורה חדשה ומודרנית יותר, יחד עם זאת העבודה שתעשה תהיה עדיין מינימלית. בסופו של דבר מדובר בהכנסה פסיבית והכסף מגיע אליך ללא מאמץ רב, כמובן לאחר שכבר הספר נכתב והכל במקום. הנקודה היא שכאשר יש לך משהו משלך למכור אתה מתחיל להרוויח. זוהי בדיוק הסיבה שאני מעודד אותך להתחיל ולכתוב את הספר האחד הזה שלך כבר ממחר.
לפני שאתה מתחיל לכתוב את הספר אני מציע שתכתוב כותרות לפרקים, זה נקרא תוכן עניינים. כלומר מה התוכן של הספר מהם הנושאים ותתי הנושאים שבהם הוא יעסוק ועליהם ידבר. תדאג לכך שהפרקים יובילו באופן הגיוני ואינטואטיבי את הקורא צעד אחר צעד. כלל אצבע הוא להתחיל מהקל אל הכבד, מהפשוט יותר אל המורכב יותר. כמו שבחשבון מלמדים ילדים קודם לבצע פעולות חיבור וחיסור ורק אחר כך עוברים לכפל וחילוק. אף אחד לא חושב קודם ללמד את הילדים כפל וחילוק ורק אחר כך לעבור לחיבור וחיסור. הספר צריך להיות בעל מבנה הגיוני.
שים לב שלמרות שהספר צריך להתקדם באופן הגיוני, כאשר אתה כותב את התוכן לפרקים שנקבעו אתה לא חייב לכתוב אותם לפי הסדר. לדוגמה, אתה יכול להתחיל ולכתוב את פרק 3, ואחר כך לכתוב את פרק 8 ובסוף לכתוב את הפרק הראשון. זה לא משנה כל עוד זה מוגש לקורא לפי סדר הפרקים. תמיד תתחיל בפרק שהכי מעניין אותך לכתוב ושהכי נוח לך לכתוב. מדוע לעשות זאת? מכיוון שבכל כתיבת ספר החלק הקשה ביותר הוא ההתחלה. לאחר שכבר כתבת פרק אחד, הכתיבה כבר תשתחרר ותהיה הרבה יותר קלה מהירה וקולחת.
כתוב לספר הקדמה, כל ספר מקצועי שמכבד את עצמו כולל הקדמה כזאת. כתוב הצהרת זכויות יוצרים. כתוב פסקה אודות הסופר. לדוגמה אם אתה בעל מספר אתרי אינטרנט, אתה יכול לציין זאת. אם חיברת בעבר ספר כלשהו אתה יכול להוסיף זאת. האם יש לך תעודות כלשהן, השכלה על תיכונית. כל דבר שיכול להוסיף לאמינות והיוקרה שלך יעשה את העבודה. מעבר לכך אתה יכול לספר על עצמך האם אתה נשוי כמה ילדים יש לך, ומהי הסיבה שהחלטת לכתוב את הספר הזה.
דרך נהדרת להעניק לקוראים שלך עדכונים לכל החיים היא על ידי כך שתכלול לינק בספר עצמו שמוביל לכתובת אינטרנט ספציפית. בעמוד האינטרנט הזה הוסף עדכונים, טיפים חדשים, ומידע נוסף. הכתובת נשארת קבועה, כך שהלינק תקף אך בכל פעם התוכן מתעדכן בהתאם.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: