מדוע דווקא כסף באינטרנט?


כל העניין הזה של להרוויח כסף באינטרנט עדיין קסום ומקסים בעיני. התחלתי את המסע שלי ביצירת רווחים ברשת בשנת 2009, ואפילו לא הייתי מודע לכך שאני הולך ליצור הכנסות. למעשה כל מה שרציתי לעשות הוא לכתוב בלוג פשוט ולהעלות אותו לפרסום, אך עם הזמן הדברים התגלגלו כך שהבלוג הזה התחיל לצבור תאוצה ולהרוויח עבורי כסף.
דווקא כסף באינטרנט
כאשר התחלתי לא חלמתי אפילו שארוויח כאלה סכומים באינטרנט. לבסוף הבנתי שאני מחזיק בידי עסק של ממש, עסק באינטרנט. מה שמדהים אותי בכל פעם מחדש היא המחשבה שאני עושה כסף מעולה מהאינטרנט, אך אינני יודע לתכנת, אינני יודע להקים אתרי אינטרנט, ואפילו איני שולט בשפת HTML

לא צריך להיות בעל תואר באוניברסיטה כדי להקים עסק כלשהו באינטרנט. ואיך שאני רואה את זה כל אחד יכול לעשות את זה. בתנאי שהוא אכן מסור לעניין ובעל מוטיבציה והתלהבות לעשות את זה. הכול מתחיל ביזמות. מעולם לא ראיתי את עצמי כיזם אינטרנט, אבל מבלי לשים לב הפכתי להיות כזה. יחד עם זאת אם אתה רוצה להאיץ את התהליך, עליך לראות בעצמך יזם אינטרנט, ולהתחיל להתנהג בהתאם לכך.

עסק באינטרנט כמו כל עסק אחר בעולם האמיתי, מתחיל מאפס, גדל וצומח. לכן עליך להיות מוכן לכך שבהתחלה לא תרוויח, וזה בסדר וזה טבעי.

אבל מדוע האינטרנט מהווה הזדמנות עסקית יוצאת מן הכלל? העובדות מדברות בעד עצמן, כאשר אתה שם את עצמך באינטרנט העסק שלך נחשף להרבה מאוד גולשים ולקוחות פוטנציאליים. כיום יותר ויותר אנשים מחוברים לרשת, מכל מקום. אתה מכיר מישהו שאין לו גישה לאינטרנט? אולי לקבצן שיושב בפינת הרחוב, אבל במילא הוא לא הלקוח שלך, ולא של אף עסק אחר בעולם. באמצעות המדיום הקסום הזה שנקרא אינטרנט, די בקלות אתה יכול ליצור אינטרקציה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך, ולא משנה היכן הם נמצאים פיזית, ולהפוך את זה לכסף ממשי. למעשה אם תיקח היום מדינה ענייה, ותספק מחשב עם גישה לאינטרנט לכל אזרח, ותלמד את האנשים כיצד לעבוד נכון ברשת, תוך שנים ספורות הכלכלה של המדינה הזאת תצמח, ודי מהר היא תתאושש ותהפוך למדינה עשירה.

עם השנים אנשים פיתחו שיטות שונות לשיווק באינטרנט. שיכללו את היכולת למשוך גולשים מתוך מנועי החיפוש ומתוך אתרים גדולים אחרים, היישר אל עמודי התוכן שלהם, ולהפוך את תנועת הגולשים המאסיבית הזאת, לרווחים. למדתי עם הזמן לעשות יותר  ממה שעובד, ולמזער את מה שלא עובד. אבל את כל הדברים הללו יכולתי רק ללמוד מתוך ניסיון אישי, מכיוון ששמתי לב שאף אחד לא חולק עימי בידע הזה. כלומר, כן אמרו לי תעשה כך וכך, אבל בתוך כל זה היו המון דברים שפשוט לא עובדים, ובכל זאת המליצו לי לעשות אותם. וזה גרם לבזבוז של המון כסף וזמן יקר. עד שהבנתי בעצמי על ידי ניסוי וטעייה ממה כדאי לי להימנע ובמה כדאי לי להתמקד.

אתה מבין לא מדובר כאן בתיאורטיות אלא בדברים מעשיים שבפועל עובדים ומכניסים כסף. אתה תהיה מסוגל די בקלות לעשות אותו הדבר ולהגיע להשגים מרשימים. במילים אחרות – לעשות כסף.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: