איך לעשות כסף באינטרנט מהשקת מוצר


השקת מוצר הוא אולי אחד הדברים שיכולים ליצור רווחים גדולים מאוד לטווח קצר. זוהי עובדה שאנשים שהשיקו מוצרי אינפורמציה בצורה נכונה, עשו אלפי דולרים תוך זמן קצר מאוד. תהליך השקת מוצר הינו חלק אינטגרלי מעבודתו של משווק אינטרנט. אם כתבת מוצר אינפורמציה יוצא מן הכלל, אך אינך עוסק בשיווק באינטרנט ואין לך שמץ של מושג בתחום זה, כדאי שתתחיל לטבול את הרגליים במים וללמוד את הנושא,  מכיוון שזה עשוי לקבוע האם תעשה מאות אלפים או תיכשל ובקושי תרוויח כמה מאות שקלים.
לעשות כסף באינטרנט מהשקה
אחד האתגרים של כל השקה מוצלחת היא לעורר ציפייה בקרב לקוחות פוטנציאליים. עליך לקחת בחשבון יצירת תוכנית שותפים שתאפשר למשווקים שונים באינטרנט להרוויח עמלות מהפניית לקוחות, כך שבכל פעם שתתבצע מכירה דרכם הם יקבלו נתח מהרווח של אותה מכירה שבוצעה.
הענק בונוסים למי שמבצע רכישה בשבוע הראשון, אלה יכולים להיות מוצרים משלימים או אחרים שקשורים באיזשהו אופן למוצר הראשי. הצע מחיר מיוחד למוצר לתקופה מוגבלת, והצהר שהמחיר בקרוב יעלה. אנשים לא אוהבים להחמיץ הזדמנויות וזה כלי בעל עוצמה רבה לעודד מכירות.
תהליך ההשקה הוא הזדמנות יוצאת מן הכלל להגדיל את רשימת התפוצה שלך באופן משמעותי, או לחילופין אם כלל אין לך רשימת תפוצה, הרי שלבנות את הרשימה מאפס.  אתה חייב עמוד נחיתה, עמוד הרשמה. עליך להכין מראש אימיילים שיישלחו אוטומטית למי שנרשם. האימיילים הללו צריכים לעורר סקרנות וציפייה לגבי מועד ההשקה המתקרב.
תכין מראש תכנים שיווקיים בעבור השותפים שלך. בנוסף, פנה מיוזמתך למשווקים ואנשים שאתה יודע שיש להם רשימות תפוצה גדולות והצע להם לפרסם את ההשקה שלך, בתמורה לנתח רווחים. אם המוצר שלך אכן איכותי האנשים הללו ישמחו לעשות זאת,  מכיוון שהרשימות שלהם כבר קיימות, ואין הם צריכים להשקיע מאמץ גדול, מצד שני הם יכולים להרוויח יפה מאוד מהפעולה הפשוטה הזאת של הצגת השקת המוצר שלך לרשימה שלהם. בנוסף עליך לשקול השקת קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס כדי למשוך גולשים מתעניינים אל עמוד הנחיתה. 

הישאר מעודכן וקבל מתנה: