כיצד להפוך את הידע שלך לנכסים מכניסים כסף



כאשר אתה בונה את העסק שלך באינטרנט, אחד הדברים החשובים ביותר שעליך לעשות, במידה ואתה אכן רוצה לפרוש ממקום עבודתך הקבוע, ולהתפרנס מהאינטרנט, הוא בניית נכסים און ליין. תרשה לי להסביר לך למה בדיוק אני מתכוון. עבודה מ 8:00 עד 17:00 היא הכנסה לטווח קצר. היא יכולה להיות הכנסה קטנה או גדולה, יחד עם זאת, היא עדיין לטווח קצר.ומדוע? מכיוון שברגע שאתה מפסיק לעבוד, אתה מפסיק במיידית לעשות כסף. 
ידע הוא נכס

הבוס שלך יכול לסבול את העצלות שלך לכמה ימים, אבל אם לא תשקיע את מיטב המאמצים שלך,  ולא תתייצב מדי יום בזמן כמו חייל טוב, לא תקבל יותר משכורת. אם אתה ממשיך להחליף זמן בכסף, אתה לעולם לא תהיה חופשי מהעבודה שלך, ולנצח תהיה משועבד לה. ואם נוסיף לכך את העובדה שגיל הפנסיה עם השנים רק הולך ומתרחק, הרי שייתכן שבכלל אין טעם להמתין לפנסיה כדי להיות חופשי מעבודה.

נכסי אינטרנט שונים במובן זה. הנה כמה עקרונות שאתה יכול ליישם כדי לעצב לעצמך את המנטליות הנכונה בכל הנוגע ליצירת נכנסים וירטואליים ברשת האינטרנט. הדבר הראשון הוא מינוף באינטרנט- אתה יכול למשוך תנועת גולשים ומבקרים מתוך מנועי החיפוש, או על  ידי שיווק ויראלי.

מינוף ממשווקים אינטרנט אחרים: אם יצרת מוצר מעולה, אתה לא חייב ליצור רשימת תפוצה, אתה יכול לאפשר למשווקים אחרים להמליץ על המוצר שלך ולקבל עמלת מכירה בכל פעם שהמוצר נמכר דרכם.

מינוף רשימת התפוצה שלך: בהחלט הכסף נמצא ברשימה. זה לוקח משהו כמו 20 דקות לכתוב אימייל איכותי ומנוסח היטב לרשימת התפוצה שלך. הדבר הנפלא לגבי שיווק באימייל הוא שזה לוקח אותו הזמן לכתוב לאדם אחד או ל 5,000 אנשים.

 מינוף באמצעות מיקור חוץ: אם אתה כבר עושה כסף באינטרנט, כדאי שתעביר לחברת אאוטסורסינג או פרילנסרים חלק מהמשימות, כך שתהיה פנוי להתעסק יותר בצד של שיווק המוצרים, וכך לעשות יותר כסף.

בוא נתבונן רגע אחד במשווק טיפוסי באינטרנט - בחודשים הראשונים ולעתים אף בשנה שנתיים הראשונות הרווחים וההכנסות שלו ממקום עבודתו בחוץ, עוברים בקלות את הרווחים שהוא מצליח לחולל מהשיווק באינטרנט, אך ככל שחולף הזמן, ככל שהוא מבסס את מעמדו באינטרנט, לומד שיטות חדשות, משפר את המיומנויות שלו, ומגדיל את הנכסים הווירטואליים שלו, הרי שהוא מתחיל  להרוויח יותר ויותר כספים דרך האינטרנט. בשלב מסוים הרווחים מהאינטרנט עוברים את הסכום שהוא מקבל מהמשכורת החודשית שלו כשכיר. זוהי נקודת קריטית, מכיוון שזוהי נקודת המפנה. וזוהי הנקודה שאליה אנו מכוונים.

כאשר תגיע ליעד הזה, וההכנסות שלך מהאינטרנט יעברו את ההכנסות שלך ממקום העבודה שלך בחוץ, יש בידך שתי אפשרויות. האחת היא להמשיך להחזיק בעבודה הרגילה, ובשעות הפנאי לרכז את המאמצים שלך לפתח את העסק באינטרנט. זאת עדיין בחירה טובה מכיוון שיש לך שתי מקורות הכנסה גבוהים. זה כאילו שהכפלת את המשכורת החודשית שלך. היתרון הוא שיש לך גב וביטחון כלכלי.האפשרות השנייה היא לפרוש מהעבודה בחוץ ,ולהקדיש את כל כולך לעסקי האינטרנט.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: