לעשות כסף ממסחר באתרי אינטרנט



ממש כפי שניתן לסחור במכוניות, בבולים ובחפצי אמנות, כך גם ניתן לסחור באתרי אינטרנט ולהרוויח כסף. היתרון במסחר באתרי אינטרנט הוא שניתן בסכומים קטנים יחסית לרכוש אתר. כלומר, אתה לא זקוק להון על מנת להתחיל. אז איך ניתן לעשות כסף מקנייה ומכירה של אתרי אינטרנט? השלב הראשון הוא להבין כמה באמת שווה אתר ספציפי. בשעה שיש מחירון למכוניות, הרי שאין מחירון לאתרי אינטרנט. התשובה לכך טמונה ברווחים שהאתר הזה מחולל בחודש. נהוג להעריך שווי מכירה של אתר, לפי הנוסחה הבאה: הרווחים של האתר בחודש כפול 12. כך שאם ישנו אתר שעושה סכום של 250 דולר בחודש, שוויו בשוק הוא 3,000 $.
כסף ממסחר באתרי אינטרנט
כמו בכל עסקה טובה של מסחר, הכסף נעשה בעת הקנייה. אם אתה יודע לזהות את המציאה ולרכוש אותה במחיר נמוך, אחר כך יהיה קל למכור אותה במחיר טוב. אז איך אפשר לזהות אתר פוטנציאלי לרכישה? הפתרון טמון בהתבוננות, ניתוח האתר, והחלטה האם יש מקום לשיפור. אם למשל האתר מרוויח סכום של 250 דולר בחודש, אך בבדיקה שערכת אתה מגלה שאין הוא עולה בעמוד הראשון של גוגל, זוהי בשורה טובה. זה אומר שאתה יכול לקדם אותו מעלה בתוצאות החיפוש על ידי טקטיקות שונות של קידום אתרים, לחזק את מעמדו, ולהפוך אותו למקור הכנסה אולי של 500 $ בחודש. במקרה כזה, השווי של האתר יוכפל, והוא יהיה שווה סכום של כ 6,000 $.
התבונן היטב באתר, האם יש מקום לשיפור בעיצוב האתר,וכך לגרום לו להיראות אטרקטיבי יותר ואמין בעיני המבקרים? היכן ממוקמות המודעות, האם לדעתך ניתן היה למקם אותם במקום אפקטיבי יותר, וכך להגדיל את הרווחים? האם יש מודעה בחלק העליון של האתר, כך שכאשר גולש מבקר באתר לראשונה זה הדבר הראשון שהוא יראה? האם יש שלוש יחידות מודעה בכל עמוד תוכן? וזאת על מנת להפיק את המקסימום האפשרי מעמודי התוכן. האם ישנם עמודים שבהם בעל האתר שכח בכלל להציב מודעות או שהציב אותן באופן לא רווחי? כל הנקודות הללו צריכות להיבדק.
איך אתה יכול לשפר מיקום של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש? אחת הדרכים היא באמצעות קמפיין מאמרים. אתה לא חייב לכתוב את המאמרים בעצמך, ניתן להזמין מאמרים בתשלום על כל נושא שבעולם ובכל נישה. אני מציע שתתחיל באתר fivver, מכיוון ששם באמת ניתן להשיג מציאות, ומאמרים בסכום של 5 דולרים בלבד. אתר נוסף שבו ניתן למצוא כותבים שיעשו עבורך את העבודה הוא elance
והנה טיפ מעולה שאתה יכול להשתמש בו על מנת לקדם את האתר מתוך המשאבים שממילא קיימים בו. קח 10 מאמרים שקיימים כבר באתר, ובסס עליהם עשר מצגות פאואר פוינט, את המצגות הללו המר לסרטים. ניתן לעשות זאת באמצעות תוכנה חינמית בשם Camstudio. העלה את הסרטים ליוטיוב, הוסף מילות מפתח מתאימות, וצרף את הלינק אל האתר שלך. שיטה זו עשויה לתת דחיפה קדימה לאתר בתוצאות החיפוש של גוגל, ואף למשוך גולשים מתוך יוטיוב.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: