עושים כסף באמצעות רשת האינטרנט – זה לא סוד

כבר יותר משני עשורים שאנשים עושים כסף באמצעות רשת האינטרנט. זה לא סוד, שישנם כאלה שאפילו התעשרו מזה. מדוע זה חשוב להקים עסקים ברשת האינטרנט, עסקים קטנים, אפילו כאלה שנראה לך שיניבו אולי רק מאה דולר בחודש? מכיוון שלעולם אתה לא יכול לדעת איזה עסק קטן יהפוך להיות מכרה הזהב שלך. כאשר השקתי את אחד האתרים שלי, לא היה לי מושג שזה האתר שיעשה לי פי עשרה כסף יותר מכל אתר אחר. למעשה הייתי בטוח שהאתר הזה ירוויח הכי פחות, אבל יש בחיים הפתעות. מה שאני רוצה לומר הוא שכאשר אתה נוטע הרבה מאוד זרעים באדמה, אז לא כולם יצמחו, אבל יהיו כאלה שיצמחו, ויהיו כאלה שיפתיעו ויהפכו לעצים גדולים שיניבו לך פירות בשפע לאורך שנים ארוכות.
כסף ברשת האינטרנט

לכן, כאשר שואלים אותי מהי הדרך הטובה ביותר להרוויח כסף באינטרנט, אני משיב, שזה הכול טמון בהקמת עסקים קטנים. מבחינתי כל אתר הוא עסק קטן, כל בלוג הוא עסק קטן. אם אתה פותח חשבון ביוטיוב מקים ערוץ, ומתחיל להעלות אליו סרטים מעניינים, אז אתה צריך להסתכל על זה בתור עסק קטן. כאשר יהיו ברשותך עשרות עסקים קטנים כאלה, אתה תתחיל לזהות מגמות, אתה תראה מה עובד טוב יותר, ומה פחות. מה מייצר עבורך הכנסה. מניסיון אישי, לא תמיד מה שחשבת שיהיה הצלחה הגדולה, אכן כך יהיה. מצד שני, ייתכן שיהיו דברים שלא ציפית מהם לגדולות ונצורות, אשר יהפכו להפתעה גדולה. לעולם אין לדעת מראש, שום דבר לא מובטח מראש, ואף אחד לא יכול להצביע בביטחון מוחלט על משהו, ולומר שללא ספק זה יהיה להצלחה מסחררת. כפי שנאמר, הנבואה ניתנה לשוטים.

אם תשאל את הזמרים המצליחים ביותר, וכותבי השירים המצליחים ביותר, הם יאמרו לך שפעמים רבות, הם היו משוכנעים ששיר ספציפי יהיה להיט גדול, הם היו בטוחים שזה הולך לכבוש את המדינה כולה, וזה לא קרה. זה היה רחוק מאוד מזה. לעומת זאת, דווקא אותו שיר שהפך להיות הלהיט הגדול שלהם, דווקא ממנו לא היו להם ציפיות גדולות. כמו בעולם המוזיקה, כך גם בעולם העסקים. אבל הסוד הגדול הוא ליצור את ההזדמנויות הללו. בעבור זמרים כל שיר שיוצא לרדיו, הוא הזדמנות להצלחה, בעבור אנשי עסקים ויזמים כל עסק קטן שעולה לאוויר הוא הזדמנות לעשות כסף.

היתרון הגדול ברשת האינטרנט, ובעיני זהו היתרון המשמעותי ביותר, הוא שאדם אחד יכול לנהל את הכול, ודי בקלות. אם בעולם האמיתי כדי לנהל עסק כלשהו, נדרשת עבודה מאומצת ומשולבת של מספר אנשים, הרי שכאן, בעולם האון ליין, אדם אחד בלבד יכול להקים את העסק, ולהריץ אותו, ללא כל קושי. ולא רק זה, אלא שאדם אחד בלבד, מסוגל להריץ במקביל כמה עסקים. זה חוסך הרבה מאוד משאבים, משחרר אותך בתלות באנשים אחרים, וחוסך לך תשלום של משכורות לעובדים.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: