כסף באינטרנט בקלות ?



בוודאי יצא לך לשמוע אודות אנשים שמרוויחים כסף באינטרנט. עד כמה זה קל או קשה להצליח ולהרוויח כסף דרך המחשב שלך המחובר לרשת העולמית?
כסף באינטרנט

עבור מי שמעולם לא ניסה ולא עשה דולר אחד באינטרנט, זה נראה קשה מפחיד, ולעתים אפילו בלתי אפשרי. האמת היא שכסף באינטרנט ניתן להרוויח די בקלות. אוקי, תלוי מה אתה מדמיין כאשר אומרים את המילה בקלות. אדם שעבד כמוני במספר משרות בימי חייו, מבין שבאופן יחסי זה אכן לא קשה בכלל. הייתי DJ שבע שנים וחרשתי את כל המדינה, העמסתי ציוד, רמקולים, מגברים, תאורה וציוד תקליטנות והופעתי כמעט בכל מקום אפשרי במדינה הזאת. לעתים יצאנו ב 16:00 בצהריים וחזרנו ב 4 לפנות בוקר. מאז מילאתי מספר משרות, כולל הדרכת כיתות  מחשבים, ומילוי משרה באגף מערכות מידע באחת החברות המצליחות ביותר בארץ. מהמקום בו אני נמצא, מהעיניים שלי, אני יכול לומר לך שזה קל, אבל לא מדובר כאן בקניית כרטיס הגרלה, והמתנה לאישה בשם הראלה שתתקשר אליך. יש כאן עבודה.

אני זוכר שכאשר אחד החברים שלי היה אומר שנדמה לו שהוא מצא עבודה טובה, עבודה קלה, תמיד הייתי אומר לו, שאין כזה דבר "עבודה קלה". אם זה היה קל, אז הם היו נותנים את זה למשפחה שלהם או לחברים שלהם, למה הם מפרסמים את זה לציבור הרחב? כי למלא את המשרה הזאת או ההיא זה לא קל. וזה אכן כך, מי שצבר קצת ניסיון חיים, גילה על בשרו שבכל עבודה יש את החלקים הפחות נעימים. השורה התחתונה היא שאף אחד לא ישלם לכם לשבת כל היום ולא לעשות כלום, על מנת להרוויח צריך לעשות משהו, ומשהו שהוא בעל ערך עבור אנשים אחרים. בכל עבודה שעשיתי אי פעם לא הסתכלתי רק על העבודה עצמה, אלא על התנאים העומדים לרשותי.

מה שמבחינתי הופך את יצירת ההכנסות באינטרנט למשהו קל יותר, הוא העובדה שאין אני צריך לצאת החוצה. אני שונא פקקי תנועה, לא אוהב לשלם לחניונים מחירים מופקעים, ולא אוהב לבזבז דלק יקר, רק כדי להגיע אל המקום שממנו אני אמור לעבוד. הכיף באינטרנט הוא שאתה פשוט מדליק את המחשב ומתחיל ליצור הכנסות, מתחיל להרוויח. מהבית הפרטי, מהחדר ממנו בחרתי לעבוד.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: