מתחילים לעשות כסף ברשת האינטרנט


כאשר אתה מתחיל לעשות כסף ברשת האינטרנט אתה לא ממציא את הגלגל, אתה נענה לכללים מאוד ברורים, ומערכת מוכחת שבפועל עובדת ועושה כסף. כאשר אתה יוצק את היסודות, אז בהחלט יש לך על מה לבנות. אתה רוצה להתקדם במהירות. בוודאי שמעת את המונח, הכסף ברשימה, ואתה תוהה איך אתה יכול ליצור לעצמך רשימת תפוצה כזאת שתייצר עבורך מזומנים.
לעשות כסף ברשת האינטרנט
אולי אחד הדברים שמרתיעים את מרבית האנשים מלהתחיל לבנות את רשימת התפוצה שלהם, הוא מחסור בידע בנושא של עמודי נחיתה. אנשים חוששים מנושאים טכניים, וזה נראה להם מורכב מידי ליצור עמוד נחיתה, לכן היום החלטתי להסביר לך את העיקרון הכללי.
אתה מציע לגולשים תמריץ כלשהו, בצורה של ספר אלקטרוני להורדה, כדי שיירשמו. אני גם אראה לך בדיוק היכן אתה יכול לקבל חינם את כל הבונוסים הללו, וספרים אלקטרוניים בעלי ערך שתוכל לתת למי שנרשם,  מבלי שתצטרך לשלם אגורה אחת, ומבלי שתצטרך ליצור ספר אלקטרוני משלך.
כאשר אתה מתחיל לשלוח הודעות באימייל לרשימת התפוצה שלך, אתה לומד כיצד לבנות אמון עם הרשימה שלך, לתקשר עמם, לתת להם טיפים, ואף לשלוח להם הצעות עסקיות, שמהם אתה יכול להרוויח כסף. תן להם תכנים חינמיים, טיפים בעלי ערך, תלמד אותם דברים חדשים, כך שהם אכן יקבלו ערך אמיתי מזה שהם ברשימה שלך.
אל תיתן למחסור בידע טכני לעצור אותך מלבנות עסק באינטרנט ולהרוויח כסף. עשה רשימה של כל המשימות הטכניות שאתה צריך לעשות על מנת לתחזק את העסק האינטרנטי שלך, עכשיו תתחיל לחשוב מה היית שמח אילו מישהו אחר היה עושה עבורך. אם ישנם דברים שאתה לא ממש אוהב לעשות, אם יש אספקטים מסוימים בעסק שנראים לך קשים לביצוע, אלה הם בדיוק הדברים שכדאי לך להוציא החוצה למיקור חוץ. כל משימה שתרצה, קיים מישהו אחר בעולם שמוכן לבצע אותה, ועל הצד הטוב ביותר, תמורת תשלום. באתר freelancer תמצא הרבה מאוד אנשים מוכשרים שמוכנים לבצע עבורך כל משימה שרק תרצה.
אם תחשוב על זה לרגע, תבין שזה כדאי לך לעשות שימוש באאוטסורסינג. אם ישנם דברים שאתה לא אוהב לבצע ואתה מתקשה בהם, הרי שבפועל אתה נאלץ להשקיע שעות ארוכות בפעולות הללו. לפעמים תמורת 10 או 15 $ אתה יכול לקבל עבודה מקצועית ויוצאת מן הכלל, שלך היה לוקח 3 שעות לבצע. אז כמה זה יוצא לך לשעה? יוצא שתמורת 5 דולר לשעה עושים עבורך את העבודה הקשה. אפשר גם לנסח את זה אחרת. למה לעבוד קשה ולהתייגע 3 שעות רק כדי לחסוך 15 דולר? על ידי שימוש באאוטסורסינג אתה ממנף את זמנך, ומספיק הרבה יותר במעט זמן.
אתה יכול לעשות כסף מאתר freelancer.com   עבורנו כישראלים שמעוניינים לעשות כסף בשוק האינטרנט העולמי האתר הזה הוא ממש אוצר, מכיוון שאנו יכולים להניח לאחרים לבצע עבורנו פרויקטים ומשימות שאנו מתקשים לבצע אותם בשפה האנגלית. מצד שני אתה יכול לבצע עבודות ומשימות עבור אנשים אחרים. בצע באתר זה חיפוש למונח  Article Writing ותמצא הצעות שונות לכתיבת מאמרים. אלה הם אנשים שמחפשים כותבים, גם אתה עצמך יכול לפרסם מודעה דומה,  ולבחור גובה תשלום שנשמע לך הגיוני ומשתלם.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: