יצירת מקור הכנסה רווחי באינטרנט


רשת האינטרנט יצרה הרבה מאוד סיפורי הצלחה, שבלעדיה כנראה לא היו מתחוללים. סיפורי הצלחה בנוסח דויד וגוליית של המאה ה 21, כאשר יזמים קטנים ואנשים פרטיים מצליחים לגבור על חברות גדולות ומבוססות. יזמים שבנו אתרי אינטרנט שמושכים אליהם מיליוני גולשים. מדובר באתרי אינטרנט שהתפרסמו בזכות האיכות שלהם, ואנשים מעבירים אותם מפה לאוזן. גולשים שנהנו מהאתרים הללו, ממהרים להעביר הלאה את המידע, מצייצים בטוויטר, שולחים הודעות בפייסבוק, וכך השמועה עוברת מהר מאוד מפה לאוזן, לקבוצות גדולות של אנשים, עד שזה מגיע למאסות של גולשים.
מקור הכנסה באינטרנט
יצירת מקור הכנסה רווחי באינטרנט יכול להיות תהליך ארוך, אך כאשר זה מצליח, ומצליח בגדול, התגמול נפלא ומרגש. אנשים מגדירים הצלחה בכל מיני דרכים. האם אתה מגדיר הצלחה בכך שיש  לך הרבה כסף? או שאולי אתה מגדיר הצלחה כדרך לחיות את חייך בדרך בה אתה רוצה לחיות אותם? כך או כך, שני הדברים ראויים, וכדאי לשאוף אליהם. העובדות הקשות הן שבסופו של דבר לא כולם מצליחים בחיים. אני לא חושב שיש מישהו שמייעד את עצמו לכישלון מראש, כולם רוצים להיות בצד של המנצחים. אם אתה אדם שמנסה לשפר את חייו, הרי שגם אתה מעוניין להיות בצד של המנצחים.

אם אתה רוצה להרוויח כסף מתחום האינטרנט, ואם התחלת בהקמת עסק כלשהו ברשת, הרי שעליך להמשיך ולקדם אותו בכל הכלים העומדים לרשותך. ישנן שיטות שיווק רבות. עצתי היא שתלמד טכניקה אחת היטב, תעשה בה שימוש לאורך זמן מה, עד שתתמחה בה, ואז עבור אל הטכניקה הבאה. אין טעם ללמוד את כל השיטות וכל הטכניקות בעת ובעונה אחת. מי שעושה את זה מסיים בכך שהוא לא משיג דבר. כבר אמרו חז''ל – תפסת מרובה לא תפסת. אני מבין את הרצון והתשוקה לפרוץ קדימה במלוא העוצמה ולעשות מהפך, אבל אפילו ההפיכות והמהפכים הגדולים ביותר, לקח להם זמן לקרות.

אם לדוגמה אתה לומד איך לכתוב מאמרים עשירים במילות מפתח, התמקד בצד הזה של העסק  שלך, עשה זאת למשך מספר חודשים, עד שתשלוט היטב במיומנות הזאת. אחר כך עבור למשהו אחר, כמו למשל יצירת לינקים נכנסים לאתר שלך. התמחית בזה? עבור לפרסום בגוגל אדוורדס. לאחר שתתמחה ותחווה שיטות שונות, אתה תחזיק בידך כלים רבי עוצמה, אשר ישתלבו יחד, ויביאו לנסיקה בעסק שלך המופעל מביתך.

אל תחשוש לנסות אסטרטגיות חדשות, יחד עם זאת עליך לעשות את זה נכון. כבר ראיתי יותר מדי יזמי אינטרנט חדשים ונלהבים, שניסו לעשות הכול בבת אחת, ולבסוף לא השיגו דבר.

תמיד תחשוב במונחים של שיפור. אם כתבת מאמר, חשוב איך אתה יכול לשפר אותו. האם אתה יכול להעניק לו כותרת מושכת יותר, מסקרנת יותר? האם אתה יכול לשפוך אור נוסף על הכתוב, האם אתה יכול לשפר את הניסוח, כך שיתקבל מאמר לקריאה קולחת? עשה למאמר מתיחת פנים. אם יש לך מוצר כלשהו תחשוב איך לעשות לו מתיחת פנים, איך לשפר אותו. אולי לעצב את העטיפה מחדש. מה לגבי הבלוג או האתר שלך, האם לא הגיע  הזמן לעצב אותו מחדש, ולהעניק לו מראה מושך ואטרקטיבי? אתה תהיה מופתע מהתוצאות, והרווחים שתשיג בעקבות השינויים הללו.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: