להרוויח כסף באינטרנט מהמצלמה שלך

להרוויח כסף באינטרנט מהמצלמה
אחת הדרכים להרוויח כסף באינטרנט היא באמצעות המצלמה שלך. אם אתה אוהב לצלם ונהנה מפעולת הצילום, הרי שעליך לדעת שאתה יכול לעשות מזה כסף. כיום, בעידן האינטרנט, כאשר בכל יום עולים לאוויר מיליוני עמודי אינטרנט חדשים, הרי שהצורך והביקוש לתמונות חדשות עולה וגובר כל הזמן.



הירשם לאתר שמוכר תמונות, אשר מתגמל אותך בכל פעם שמישהו מוריד תמונה שלך מהאתר. היתרון הגדול בלמכור תמונות הוא שתמונה היא שפה אוניברסלית. אם התמונה שלך מתאימה למישהו שנמצא באוסטרליה הוא יכול לרכוש אותה, ואם מישהו שנמצא בנורווגיה זקוק בדיוק לתמונה שצילמת, אז שוב אתה מרוויח כסף. אתה מבין, אין כאן מגבלה של שפה, ולכן אתה פונה לציבור רחב מאוד של בעלי אתרים ומעצבי אתרים אשר מחפשים את התמונה המעניינת הבאה שתשתלב באתר שלהם ותסייע להם להעביר את המסר שהם מעוניינים להעביר. האנשים הללו בהחלט מוכנים לשלם בעבור תמונה טובה שמתאימה להם. על פי חוק פראטו, חוק ה 20/80 ניתן לומר ש 20% מהתמונות שלך ייצרו עבורך 80% מההכנסות מהתמונות. המטרה שלך צריכה להיות להגדיל את מאגר התמונות שלך באתר. אל תדאג אני מייד אמסור לך את כתובת האתר שאליו אתה יכול להעלות את התמונות שלך, ולהתחיל להרוויח מהן כסף.

אבל בוא נחזור לרגע לעניין התמונות, אתה צריך להעלות עוד ועוד תמונות, ולבנות לך מאגר רציני, כך גם תגדיל את החשיפה של התמונות שלך, וגם תגדיל את הרווחים. אם למשל אתה מוזמן לחתונה של חברים או מישהו קרוב מהמשפחה, תביא איתך את המצלמה וצלם אובייקטים בחתונה, אתה יכול לצלם את עוגת הכלולות, לצלם את החתן את הכלה. אתה יכול לביים תמונות עם חבריך וידידך בכל תחום שתרצה. לדוגמה יש כיום הרבה מאוד אתרים שמלמדים איך לעשות כסף, אתה יכול לביים תמונות עם ידידה שלך, שנראית טוב, מחזיקה כסף בידה, כשהבעת אושר על פניה. יש ביקוש רב לתמונות מסוג זה, וקל מאוד למכור אותן, לבעלי אתרים. רק שעליך לדעת שאם אתה מצלם תמונות עם פרצופים של אנשים, הרי שעליך לבקש את הסכמתם לכך שהתמונה תפורסם באינטרנט.

כדי שתהיה מסוגל לעשות כסף מהתמונות שאתה מצלם, נחוץ שהתמונות שלך יגיעו לאנשים, והדרך הטובה ביותר להציג את התמונות שלך לציבור רחב של אנשים מכל רחבי העולם היא על ידי רישום לאתר שמציג תמונות ומציע אותן למכירה. יחד עם זאת, אני רוצה לומר לך שהתמונות שתצלם מהמצלמה המובנית בנייד שלך, אין להן סיכוי רב להימכר. שים את עצמך לרגע אחד במקום אותו בעל אתר, או במקום אותו מעצב אתרים. מה אתה חושב שהוא מחפש? הוא מחפש תמונה איכותית ומרשימה. הוא לא מעוניין בסתם תמונה ברמה נמוכה לאתר שלו. האמן לי, שווה לך להשקיע בצילומים. תמונה ברמה גבוה תביא לך למכירות רבות. תמונה כזאת יכולה לזכות להורדות כמעט בכל יום, ובכל פעם שמישהו מוריד את התמונה, אתה מקבל בתמורה לכך כסף. אין הגבלה למספר ההורדות. למעשה כאשר יש לך תמונה מבוקשת, שהיא רב מכר, אז זה קשה מאוד שלא לעשות ממנה כסף. ישנן תמונות שזוכות לאורך זמן לאלפי מכירות מכל רחבי העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: